
اعضای گرامی انجمن طراحان گرافیک ایران
با سلام و احترام
به اطلاع میرساند فرآیند آمادهسازی و ارسال گواهیهای عضویت آغاز شده و این ارسالها به صورت مرحلهای انجام خواهد شد.
خواهشمند است توجه داشته باشید که پس از تحویل بستهها به شرکت تیپاکس، پیامکی حاوی کد رهگیری برای شما ارسال میگردد؛ لطفا پس از دریافت این پیامک، منتظر دریافت گواهی خود باشید.
لازم به ذکر است، روال همیشگی در سالهای گذشته به این صورت بوده است که پس از دریافت حق عضویت، کارت عضویت و گواهینامه به اعضا تحویل داده میشد؛ اما در سال جاری، با توجه به شرایط خاص موجود و با هدف همراهی بیشتر با اعضا محترم، تصمیم هیئت مدیره بر آن شد که اولویت اصلی بر صدور سریع گواهینامهها برای تمامی افرادی که حق عضویت سال ۱۴۰۴ را پرداخت کردهاند، قرار گیرد. از این رو، جهت تسریع در روند تحویل و جلوگیری از هرگونه تأخیر در ارسال گواهی ها، امسال کارتهای عضویت فعلا صادر نشده و پاکت ها صرفا حاوی گواهی عضویت است.
با سپاس از همراهی شما
دبیرخانه انجمن طراحان گرافیک








.jpg)

