instagram telegram
ellipse
تقویم رویدادها
مبانی خلاقیت در تبلیغات
آخرین کتاب‌ها

مبانی خلاقیت در تبلیغات

به اشتراک بگذارید:

در این کتاب علاوه بر این که با انواع و اقسام تکنیک های کاربردی،انعطاف پذیر و الهلم بخش در دنیای تبلیغات آشنا می شوید، با بهره گیری از روش طوفان مغزی یاد می گیرید که چگونه گروه ایده پردازی خود را ایجاد و این گروه را برای رسیدن به ایده های ناب هدایت نمایید.

اطلاعات شناسه
تالیف: ماریو پریکن
ناشر: سیته
قطع: وزیری
نوبت چاپ: اول
تعداد صفحات: 250 صفحه
تخفیف اعضا: اعضا محترم میتوانند با ارائه کارت عضویت خود از تخفیف 10 درصدی برخوردار شوند.
کتاب‌های پیشنهادی
حامیان انجمن