برند لنون دنبال یک ساختار جدید و متنوع در طراحی محصولات ترشیجات و ادویه جات بود. از طرفی مدیران شرکت روی صادرات محصولات بسیار تأکید داشتند و میخواستند طرحی داشته باشند که بتوانند با برندهای خارج از کشور برابری کند. با توجه به این دیدگاه من تصمیم گرفتم از تصویرسازی هایی متفاوت و رنگ بندی ای جذاب جهت ترغیب مخاطب و پیاده سازی دیدگاه مدیران برند لنون استفاده کنم که در تصاویر مشاهده می کنید. خوشبختانه در این مسیر اهداف دو طرف به تحقق پیوست و بسته بندی های موجود روانه کشورهای همسایه و کشور آلمان شد و در اونجا هم مورد استقبال قرار گرفت