طراحی بسته بندی زعفران کادویی بیورینت با استفاده از المان های هویت بصری ایرانی پیاده سازی شده است و استفاده از دو رنگ طلایی و مشکی در طراحی این بسته بندی با هدف تاثیر گذاری هر چه بیشتر بر احساس مخاطب و ترغیب مصرف کننده برای خرید انتخاب شده است. از مهم ترین چالش های بسته بندی، طراحی بسته بندی زعفران فله جهت صادرات است که با در نظر گرفتن استاندارد های بین المللی بسته بندی مواد غذایی صورت میگیرد. طراحی یک بسته بندی استاندارد برای زعفران در وزن های بالا می تواند روند فروش را سرعت بخشیده و اعتماد جامعه هدف را به خوبی جلب کند. طراحی بسته بندی زعفران پاکتی بیورینت با توجه به بازار هدف این برند در کشور آلمان و همچنین بررسی تک تک المان های مد نظر کارفرما پس از اتودهای مختلف با استفاده از هویت بصری ایرانی در عین سادگی، بسیار لوکس صورت گرفته است.